Στα δύο άκρα της ρήτρας τηλεθέασης που έχει συμφωνηθεί μεταξύ ΣΚΑΪ και Ατζούν Ιλιτζαλί κινείται το Survivor All Star τις δύο πρώτες εβδομάδες της μετάδοσής του, θυμίζοντας σκοτσέζικο ντους τόσο σε ό,τι αφορά τα ποσοστά όσο και… το κόστος.
Ο ΣΚΑΪ τον Ιανουάριο προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα με το «All Star» και να διεκδικήσει την επάνοδό του στις πρώτες θέσεις της κατάταξης της Nielsen θέλησε να τα δώσει όλα! Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι εξαιτίας της πτωτικής πορείας των τελευταίων μηνών το κανάλι του Φαλήρου «έκλεισε» τη χρονιά στην πέμπτη θέση της τηλεθέασης!
Έτσι, 0 Ατζούν Ιλιτζαλί μπήκε στη διαδικασία να«τάξει» υψηλές τηλεθεάσεις, ζητώντας αστρονομικό οικονομικό τίμημα.
Οι ρήτρες τηλεθέασης, σύμφωνα με την Reallife, που περιλαμβάνει η συμφωνία του ΣΚΑΪ με την Acun Medya αποκαλύπτουν τις υψηλές προσδοκίες του Ιλιτζαλί, ενώ για πρώτη φορά μπαίνει και «ταβάνι» που εκτοξεύει το κόστος στα ύψη σε περίπτωση που επαναληφθεί -έστω κατά ένα ποσοστό- ο άθλος του 2016 με το «Survivor 1». Σε περίπτωση που το ριάλιτι επιβίωσης κινηθεί στα συνήθη ποσοστά τηλεθέασης, το κόστος του θα είναι ίδιο με τις προηγούμενες χρονιές.
- Advertisement -
Στην πρεμιέρα του, το ριάλιτι επιβίωσης «χτύπησε» ποσοστό 40,3°/ο και έπιασε το ανώτατο «ταβάνι» επιδόσεων τηλεθέασης που όρισε φέτος για πρώτη φορά ο Τούρκος παραγωγός.
Πιο συγκεκριμένα, στη συμφωνία ΣΚΑΪ-Ατζούν περιλαμβάνεται όρος, σύμφωνα με τον οποίο αν το ριάλιτι πιάσει ποσοστό τηλεθέασης 40% το κόστος του επεισοδίου εκτοξεύεται στα 200.000 ευρώ.
Μία εβδομάδα αργότερα και με όλο τον ανταγωνισμό απέναντι, το Survivor πήγε από το ζενίθ στο… ναδίρ της ρήτρας τηλεθέασης σημειώνοντας 19,9%, τη στιγμή που στη συμφωνία ορίζεται ότι για επεισόδια με τηλεθέαση έως 20°/ο το κόστος πέφτει στο… μίνιμουμ των 100.000 ευρώ.