Το πρόβλημα του “Survivor” εξαπλώνεται και στις άλλες ζώνες, κι αυτό ίσως να είναι και πιο επικίνδυνο από την ίδια αποτυχία του ριάλιτι περιπέτειας. Για παράδειγμα, μετά τους “Ράδιο Αρβύλα” και το “Βινύλιο”, η έτερη εκπομπή του Αντώνη Κανάκη και της παρέας του έπεσε ακρετά σε σχέση με την δεύτερη εκπομπή κι αυτό έχει να κάνει σε ένα μεγάλο βαθμό κι από το lead in που παραλαμβάνει. Συγκεκριμένα, το “Βινύλιο” έκανε μέσο όρο 14% στο σύνολο και 16,9% στο νεανικό κοινό. Την ίδια στιγμή, η Ελεονώρα Μελέτη με το “Μετά τα μεσάνυχτα” έκανε 20,5% στο σύνολο και 16,7% στο κοινό 18-54.