To “ΜasterChef” πρωτοπορεί. Ποια υπηρεσία εγκαινιάζει;

-

- Advertisment -.
- Advertisement -

Ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, προστίθεται στο «μενού» του MasterChef.
Το Star σε συνεργασία με την “Digital-at-Heart” εταιρία επικοινωνίας, Adjust, εμπλούτισε φέτος την εκπομπή με ένα νέο μέσο επικοινωνίας, το TikTok.
Το TikTok είναι ένα ευρέως διαδεδομένο στο εξωτερικό, “Video-Only” μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα οικείο στα μικρότερα ηλικιακά κοινά. Η επιλογή της Adjust δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού η πλατφόρμα διαγράφει ανοδική πορεία σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα.

Το “MasterChef Greece” είναι από τα πρώτα brands, που εγκαινίασαν την επίσημη παρουσία τους στο TikTok στην Ελλάδα, ανεβάζοντας περιεχόμενο, που ακολουθεί τη φιλοσοφία του ίδιου του μέσου. Το πρωτότυπο αυτό περιεχόμενο, έχει δημιουργήσει μία αξιοσημείωτη διάδραση με τους χρήστες, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός του “MasterChef Greece” – μίας
από τις πιο δημοφιλείς εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης- να έχει κερδίσει ήδη εκατοντάδες fans μέσα σε λίγες ημέρες.

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία άρθρα

Σταμάτης Γονίδης: “Θεωρώ ότι τα πνευματικά δικαιώματα ανά τον κόσμο είναι κάτι ιερό,που κακώς δεν αγγίζεται από καμία κυβέρνηση”

Ο Σταμάτης Γονίδης παραχώρησε συνέντευξη, με αφορμή την κρίση του κορονοϊού που πλήττει τον καλλιτεχνικό κλάδο, και μεταξύ άλλων...

Ο πιο αδύναμος κρίκος: Συνεχίζεται και του χρόνου

ΤΟ εισιτήριο για την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν πήρε ο «Πιο Αδύναμος κρίκος», με παρουσιαστή τον Τάσο Τρύφωνος. Η εκπομοπή...

Στο σπίτι… με τον Κωνσταντίνο Αργυρό αυτή την Παρασκευή

Άλλη μια μαγική βραδιά στο MEGA την Παρασκευή 29 Μαΐου στις 11 το βράδυ, αυτή τη φορά «Στο σπίτι...

Πέτα τη φριτέζα: Ποιος γνωστός ηθοποιός μπαίνει στα δυο επόμενα επεισόδια;

Ο Ζήσης Ρούμπος μπαίνει για δύο επεισόδια, την επόμενη εβδομάδα στη σειρά «Πέτα τη φριτέζα» του ΑΝΤ1 και φέρνει τα...
- Advertisement -
- Advertisement -

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΚΑ
Συνιστάται σε εσάς