Κόντρα στα fake news για τα ποσοστά τηλεθέασης και ποιος πολιτικός αρχηγός “πουλάει” περισσότερο τηλεοπτικά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης όχι μόνο τόλμησε να βγει σε μια εκπομπή που δεν άπτεται των πολιτικών και της ενημέρωσης, αλλά το εγχείρημά του πέτυχε κιόλας ρίζοντας μια ματιά στα ποσοστά τηλεθέασης που έκανε χθες η συνέντευξή του στο “Ηappy Day” και την Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Μάλιστα, όλως τυχαίως εκείνη την ώρα ο Αλέξης Τσίπρας έδινε συνέντευξη στον Γιώργο Παπαδάκη και στον ΑΝΤ1 σε μια προσπάθεια να “κοντράει”… τηλεοπτικά τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τα κατάφερε όμως;

Η συνέντευξη του Προέδρου της ΝΔ ξεκίνησε στις 9 και τελείωσε στις 10.15. Αναλυτικά τα τέταρτα στο σύνολο του κοινού ήταν: 19,1%, 18,2%, 20,6%, 19,2%, 17,1%. Την ίδια ώρα ο Αλέξης Τσίπρας στον ΑΝΤ1 έκανε: 23,2%, 28,1%, 24,5%, 25,9%.

Ωστόσο, στο νεανικό κοινό 18-54 που κοιτάνε πλέον όλοα τα κανάλια αλλά και οι διαφημιστές, ήταν σαφής η υπεροχή του “Happy Day” του ALPHA. Συγκεκριμένα έκανε: 24,6%, 22,8%, 28,5%, 23,2%, 19,5%, ενώ ο Πρωθυπουργός στη συνέντευξή του που ναι μεν ξεκίνησε στις 9 αλλά ολοκληρώθηκε ένα τέταρτο νωρίτερα σημείωσε τα εξής ποσοστά: 16%, 21,4%, 21%, 23,3%.

Μάλιστα, στο νεανικό κοινό 15-44 η διαφορά ανάμεσα στους δυο ήταν ακόμη μεγαλύτερη με τον Αλέξη Τσίπρα να κινείται σχεδόν στη βάση. Συγκεκριμένα έλαβον Μητσοτάκη: 24,9%, 26,5%, 31,9%, 23,7%, 23,6%, ενώ στον αντίποδα βρέθηκε ο Τσίπρας με: 11,1%, 10,3%, 10,5%, 17,1%.