Το ΙΑΒ Hellas συνδιοργάνωσε με την Direction Business Network, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τα μοναδικά διεθνή βραβεία στην Ελλάδα ΙΑΒ ΜIXX Awards, αναδεικνύοντας τα καλύτερα έργα στην ψηφιακή διαφήμιση.

Τα MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, με το έργο της αξιολόγησης να έχει αναλάβει διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από ηγέτες της αγοράς σε Ευρώπη και Αμερική.

Οι βραβευμένες υποψηφιότητες θα προβληθούν ώστε να εκπαιδεύσουν την αγορά μας σχετικά με το ποιες πρακτικές είναι αποτελεσματικές καθώς και για να εμπνεύσουν το χώρο μέσα από την ανάδειξη νέων ιδεών και μελλοντικών τάσεων.

Φέτος μάλιστα, για πρώτη φορά, εντάχθηκε και η νέα κατηγορία Best Original Content Series, για ενέργειες ανάπτυξης πρωτότυπης σειράς περιεχομένου, που εξυπηρετεί τους στόχους μια εταιρείας/ διαφημιζόμενου ενώ ταυτόχρονα υπηρετεί και το όραμα της συντακτικής ομάδας του ψηφιακού εκδότη. Πολύ σημαντικό στοιχείο της φετινής διοργάνωσης αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των «χρυσών νικητών» στα ΜΙΧΧ AWARDS Europe.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου στον κινηματογράφο “Μπομπονιέρα” στην Κηφισιά με παρουσιάστρια τη δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου.

12 διεθνείς κριτές, 48 βραβεία, 12 κατηγορίες και 500 και πλέον καλεσμένοι,  πλαισίωσαν τις βραβευμένες υποψηφιότητες δίνοντας στην αγορά την εικόνα τόσο των δημιουργικών όσο και αποτελεσματικών πρακτικών στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας.

To Star σε συνεργασία με την εταιρία Adjust, βρέθηκαν στην κορυφή και κέρδισαν χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Social» (ενέργειες που εκμεταλλεύονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας του brand, επιτυγχάνοντας σημαντικό engagement του κοινού) για την εξαιρετική παρουσία (δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα) στα social media του MasterChef.