Την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου οι τηλεθεατές είχαν να επιλέξουν, στην prime time ζώνη, ανάμεσά σε σειρές και σε διαγωνισμό μαγειρικής για παιδιά. Ποιο κατάφερε να κρατηθεί σε υψηλά ποσοστά και ποιο να… βυθιστεί σε μονοψήφια;

Το πρόγραμμα που κρατήθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης ήταν “Το Τατουάζ” του ALPHA, το οποίο, στο σύνολο κοινού σύμφωνα με τα ανεπίσημα νούμερα της Nielsen, έκανε 23%. Απέναντι ο ΑΝΤ1 είχε την “Επιστροφή” και το “Κάνε γονείς να δεις καλό” που έκαναν 15,3% και 14,3% αντίστοιχα, ενώ το “ΜasterChef Junior” αρκέστηκε στο 8,5%. Εν αντιθέσει με την ταινία του ΣΚΑΙ “The A team”, που έκανε 9,8%!

Όσον αφορά το νεανικό κοινό, τα νούμερα τηλεθέασης κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα. Δηλαδή “Το Τατουάζ” έκανε 22,5%, ενώ “Επιστροφή” και “Κάνε γονείς να δεις καλό” 15,5% και 12,8% αντίστοιχα. Το “MasterChef Junior” σημείωσε 8,5% και η ξένη ταινία του ΣΚΑΙ 10,7%!