Σειρές ή “Master Chef Junior” επέλεξαν οι τηλεθεατές;

-

- Advertisment -.
- Advertisement -

Την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου οι τηλεθεατές είχαν να επιλέξουν, στην prime time ζώνη, ανάμεσά σε σειρές και σε διαγωνισμό μαγειρικής για παιδιά. Ποιο κατάφερε να κρατηθεί σε υψηλά ποσοστά και ποιο να… βυθιστεί σε μονοψήφια;

Το πρόγραμμα που κρατήθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης ήταν “Το Τατουάζ” του ALPHA, το οποίο, στο σύνολο κοινού σύμφωνα με τα ανεπίσημα νούμερα της Nielsen, έκανε 23%. Απέναντι ο ΑΝΤ1 είχε την “Επιστροφή” και το “Κάνε γονείς να δεις καλό” που έκαναν 15,3% και 14,3% αντίστοιχα, ενώ το “ΜasterChef Junior” αρκέστηκε στο 8,5%. Εν αντιθέσει με την ταινία του ΣΚΑΙ “The A team”, που έκανε 9,8%!

Όσον αφορά το νεανικό κοινό, τα νούμερα τηλεθέασης κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα. Δηλαδή “Το Τατουάζ” έκανε 22,5%, ενώ “Επιστροφή” και “Κάνε γονείς να δεις καλό” 15,5% και 12,8% αντίστοιχα. Το “MasterChef Junior” σημείωσε 8,5% και η ξένη ταινία του ΣΚΑΙ 10,7%!

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία άρθρα

Η αποχώρηση με αιχμές γνωστού δημοσιογράφου από τον ΣΚΑΪ, το μήνυμά του και η στήριξη της πρώην συζύγου του

Την αποχώρησή του από τον ΣΚΑΪ ανακοίνωσε μέσω Facebook ο Κώστας Βαϊμάκης, ένας ακόμα δημοσιογράφος του αθλητικού ρεπορτάζ γεγονός...

H εντυπωσιακή πρεμιέρα Ρόκκου, Ρουβά, Παπαρίζου στο Estate (VIDEO)

Η πολυαναμενόμενη έναρξη του πιο εκρηκτικού σχήματος της νυχτερινής Αθήνας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 19 Οκτωβρίου στο ανανεωμένο Estate και ήταν...

Σταθερή πρωτιά για Ναταλία, μάχη ανάμεσα σε Τατιάνα και Αννίτα

Συνεχίζει να είναι πρώτη και με διαφορά η Ναταλία Γερμανού στη μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακου παρά τον έντονο ανταγωνισμό...

Με το ζόρι “πρώτος” ο Παπαδόπουλος στο σύνολο του κοινού

Πιεσμένος από τον ανταγωνισμό αλλά και ολίγον κουρασμένος εμφανίζεται ο Σπύρος Παπαδόπουλος από τα 16 χρόνια που είναι στον...
- Advertisement -
- Advertisement -

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΚΑ
Συνιστάται σε εσάς