Πού πήγαν οι τηλεθεατές οέο;

Τίνα Μεσσαροπούλου
Τίνα Μεσσαροπούλου

Επιστρέφουν το ένα μετά το άλλο τα προγράμματα ωστόσο οι τηλεθεατές αναζητούνται… και η μόνη λύση κατά πώς φαίνεται είναι να τους βρει η Αγγελική Νικολούλη. Η μετά καραντίνα εποχή έχει τις δυσκολίες της για την τηλεόραση καθώς οι τηλεοπτικές συνήθειες των τηλεθεατών έχουν πλέον αλλάξει άρδην και αν θέλετε την προσωπική μου άποψη δύσκολα θα υπάρξει επιστροφή. Η μόνη σταθερή συνήθεια είναι αυτή του MasterChef που αν και μέσα στις μέρες της καραντίνας το STAR μείωσε τις προβολές των επεισοδίων του ριάλιτι από πέντε σε τρεις και μετά δυο για να επιστρέψουμε στην τριήμερη προβολή, ήταν και το μόνο πρόγραμμα που προβαλλόταν με νέα επεισόδια.

Ετσι, χθες στην πρώτη μεγάλη μάχη όπου το MasterChef έπρεπε να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό (ΑΝΤ1 και ALPHA), το ριάλιτι μαγειρικής δεν έχασε καθόλου τη δυναμική του. To MasterChef έκανε μέσο όρο 40,4% στο νεανικό κοινό και 32,3% στο σύνολο. Την ίδια στιγμή, ο “Ερωτας μετά” έκανε 8,1% και 7,8% ενώ ούτε οι “Αγριες Μέλισσες” δεν κατάφεραν να βρουν ούτε το δρόμο τους αλλά ούτε και τους τηλεθεατές. Συγκεκριμένα, η σειρά έκανε 20,1% και 23% αντίστοιχα για να μην πούμε για τις υπόλοιπες σειρές του ΑΝΤ1 που περιορίστηκαν σε μονοψήφια νούμερα. Και μέχρι πρότινος υπήρχε η δικαιολογία των παλιών επεισοδίων, τώρα τι; Ούτε καν ότι ένα ολόκληρο πρόγραμμα στηριζόταν στις “Αγριες Μέλισσες”!

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *