Το “Πανικός στο υπουργείο” είνα ένα απολύτως εκσυχρονισμένο έργο γαλλικής προέλευσης το οποίο έχει γίνει διασκευή από τον Δημήτρη Αποστόλου και έχει σκηνοθετηθεί από τον Βασίλη Θωμόπουλο.
O Άκης είναι ο νέος υπουργός παιδείας. Η Νίκη είναι η πιστή του συνεργάτης και διευθύντρια του υπουργείου. Είναι χωρισμένη από πάντα με τον πατέρα της κόρης της Σάρας, που έχει αναθρέψει μόνη της. Αλλά η Σάρα είναι στην ηλικία που θέλει να είναι ανεξάρτητη… Η Νίκη απογοητευμένη από τους άντρες , δεν έχει εδώ και χρόνια καμία περιπέτεια, αντίθετα με τον ερωτιάρη πατέρα της Κώστα… και τον ερωτοχτυπημένο υπουργό που προσπαθεί να κρυφτεί από την γυναίκα του! Ο κόσμος της είναι τουπουργείο: εκεί ζει, εκεί υπολογίζει να εγκαταστήσει την κόρη της , εκεί κυκλοφορεί και ο πατέρας της! Η Νίκη πνίγεται… Η εμφάνιση του Γιαννάκη στην ζωή της, θα διαλύσει στην στιγμή τον μικρό της κόσμο…
Ας ξεκινήσουμε από τον χώρο, την ταράτσα το θεάτρου Λαμπέτη, η οποία έχει να λειτουργήσει από το 2014 και ξαναλειτούργησε φέτος για λογαριασμό της παράστασης χάρη στην επιμονή και το όραμα του Βασίλη Θωμόπουλου. Μια όαση δροσιάς στο κέντρο της Αθήνας από αυτές που σπανίζουν πλέον. Στη συνέχεια πάμε στο ατελείωτο γέλιο που σου προκαλεί η κρηφή αγάπη της Νίκης προς τον υπάλληλο γενικών καθηκόντων, τον Γιαννάκη, ο οποίος στην αρχή της παράστασης φαίνεται να μιλάει σε έναν φίλο του, με όχι και με τόσο καλά λόγια για την διευθύντριά του, αλλά από ότι φαίνεται τα υβριστικά λόγια του Γιαννάκη δεν φαίνεται να την πείραξαν και τόσο, γιατί στην εξέλιξη του έργου η Νίκη αρχίζει σιγά-σιγά να ερωτεύεται τον υπάλληλό της. Δεν θα μπορούσα να μην μιλήσω για τον Κώστα Βουτσά, ο οποίος παρά την ηλικία του δεν χάνει το γέλιο και την ευλυγισία του και μέσα στο έργο παριστάνει το πατέρα της Νίκης και με τις τρελές του ιδέες δίνει έναν παραπάνω τόνο γέλιου σε όλες τις “περίεργες” στιγμές. Εύσημα χρειάζονται και στη διασκευή του Δημήτρη Αποστόλου ο οποίος ξεφεύγει από το γαλλικό κείμενο και το προσαρμόζει με τρόπο έξυπνο στην Ελλάδα του σήμερα ρίχνοντας τα πυρά του στο πολιτικό σύστημα και όλα αυτά με διευθύνσεις και ονόματα. Τέλος, δεν μπορώ να μην αναφέρω τα σκηνικά που αν και δεν αλλάζουν είναι ιδιαιτέρως καλόγουστα, ενώ και η ενδυματολόγος Νικόλ Παναγιώτου κάνει τους ηθοποιούς και κυρίως τις γυναίκες να “φυσάνε” πάνω στη σκηνή με τις στυλιστικές επιλογές της.