Ο ALPHA πρόβαλε το πρώτο διαφημιστικό σποτ για ΑμεΑ

Τίνα Μεσσαροπούλου
Τίνα Μεσσαροπούλου

Πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά ο ALPHA και στέκεται στο πλευρό των ΑμεΑ με έμπρακτο τρόπο. Μετά την υπηρεσία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων σε συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα που ήδη έχει ενεργοποιήσει το κανάλι από τις 15 Νοεμβρίου σε όλες σχεδόν τις ελληνικές σειρές «Κρατάς μυστικό;»«Σπίτι Είναι», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» και «Το Σόι σου», το κανάλι προχωρά ένα ακόμα ένα βήμα παραπέρα.

Ο Alpha καινοτομεί περαιτέρω και δημιουργεί το τεχνολογικό πλαίσιο για να προβληθεί για πρώτη φορά στην Ελληνική Τηλεόραση διαφημιστικό spot που παρέχει την υπηρεσία 
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/09/Closed_captioning_symbol.svg/220px-Closed_captioning_symbol.svg.png
Αυτό σημαίνει ότι το διαφημιστικό spot θα προβάλλεται με υπότιτλους ειδικά σχεδιασμένους για την πλήρη ακουστική περιγραφή του προγράμματος (διαλόγων αλλά και άλλων ήχων, όπως φωνές, φυσικό ήχοι, δραματική ένταση μουσικής υπόκρουσης κ.ά.). Το πρώτο διαφημιστικό μήνυμα για ΑμεΑ είναι της εταιρείας Procter and Gamble και το διαφημιζόμενο προϊον η Always και προβλήθηκε πριν από λίγα λεπτά στη σειρά “Μην αρχίζεις τη μουρμούρα”

Πλέον, όσοι τηλεθεατές έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία C/C, δηλαδή τη δυνατότητα επιλογής ελληνικών υποτίτλων, η υπηρεσία θα παραμείνει ενεργή και στο διαφημιστικό μήνυμα που την υποστηρίζει.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *