Το τηλεοπτικό κοινό έδειξε την προτίμησή του στα προγράμματα του Alpha για ακόμα
μία σεζόν, αφού 8 εκπομπές του καναλιού βρέθηκαν πρώτα στους πίνακες της τηλεθέασης.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha βρέθηκε επίσης πρώτο στον πίνακα τηλεθέασης κλείνοντας 7 χρόνια στην κορυφή για το δυναμικό κοινό.
Κάθε μέρα πρώτοι!
Τα πιο happy πρωινά είναι στον Alpha, χάρη στη Σταματίνα Τσιμτσιλή και την παρέα της. Αποκλειστικές ειδήσεις και ρεπορτάζ, απολαυστικές συνεντεύξεις και μαγειρικές ανέβασαν το «Happy Day» στην κορυφή της τηλεθέασης για το δυναμικό τηλεοπτικό κοινό τη σεζόν 20/21 με 14.1%.
Ο Χρήστος Φερεντίνος αγαπά τις καλές συμφωνίες και φροντίζει να τις κλείνει κάθε απόγευμα στην καθιερωμένη πια τηλεοπτική συνήθεια, το «Deal». Tα κόκκινα κουτιά
χαρίζουν έως και 120.000 ευρώ, με τον Τραπεζίτη να δείχνει το πιο «σκληρό του πρόσωπο» στους παίκτες του τηλεπαιχνιδιού το οποίο κόβει κάθε μέρα πρώτο το νήμα της τηλεθέασης στη ζώνη του. Το «Deal» κράτησε σε όλη τη σεζόν την πρώτη θέση στους πίνακες της τηλεθέασης σημειώνοντας 17.8% στο σύνολο του κοινού και 15.2% στο δυναμικό κοινό. Περισσότεροι από 1.100.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για 1’ για να παρακολουθήσουν το Deal, τη σεζόν που μας πέρασε.
Η μακροβιότερη κωμική σειρά των τελευταίων ετών δε θα μπορούσε να μην ξεχωρίζει
στις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού. Οι ιστορίες καθημερινής τρέλας των
ζευγαριών του «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», αγαπήθηκαν πολύ από το δυναμικό
κοινό τη σεζόν που μας πέρασε, και τερμάτισαν πρώτες με 15.9%, ενώ περισσότεροι
από 1.812.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και για 1’ τα… μουρμουρητά των αγαπημένων τους πρωταγωνιστών.
Το μυστήριο της τηλεθέασης έχει λύσει εδώ και 25 χρόνια η Αγγελική Νικολούλη, η
οποία έχει εδώ και χρόνια τους προβολείς στο τούνελ της τηλεθέασης στραμμένους
πάνω της. Το 2020 δεν αποτέλεσε εξαίρεση, αφού το «Φως στο τούνελ», ήταν
πρώτο και σε αυτή τη σεζόν με 19.1% στο σύνολο και 17.1% στο δυναμικό κοινό
στη ζώνη προβολής της. Περισσότεροι από 1.160.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν
έστω και για 1’ στο «Φως στο τούνελ».
- Advertisement -
Σαββατοκύριακο με πρωτιές!
Τα Σαββατοκύριακα ανήκουν πλέον παραδοσιακά στον Alpha, με τα πρωτεία να
κερδίζονται από νωρίς το πρωί. Ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης με τον «Οδηγό Καλής
Ζωής» τερμάτισε πρώτος στο δυναμικό κοινό με 14.5%, παραδίδοντας μαθήματα
ευ ζην στους πρωινούς τύπους των Σαββατοκύριακων.
Απόλυτος κυρίαρχος και το 2020 αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνέχισε τις υψηλές «πτήσεις» στην τηλεθέαση του Σαββατοκύριακου, αφήνοντας τον ανταγωνισμό πολλές μονάδες μακριά από την κορυφή. Συγκεκριμένα το 24.3% του συνόλου, αλλά και του δυναμικού κοινού εμπιστεύτηκαν τον Νίκο Μάνεση για την ενημέρωσή τους στο τέλος κάθε εβδομάδας.
Η πιο hot ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου, το «Καλύτερα δε γίνεται!» με
τη Ναταλία Γερμανού, παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης καθ’ όλη τη διάρκεια
της σεζόν. Η πιο διασκεδαστική παρέα της τηλεόρασης, μας κρατά συντροφιά που ξεχωρίζει χάρη στην ξεχωριστή ματιά της στα πράγματα και άγγιξε την κορυφή στους πίνακες της τηλεθέασης με 16.4% στο σύνολο του κοινού και 15.9% στο δυναμικό κοινό, ενώ περισσότεροι από 1.723.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για 1’ στο «Καλύτερα δε γίνεται».
Τη συνταγή της επιτυχίας μαγειρεύει κάθε Σαββατοκύριακο ο Άκης Πετρετζίκης. Το
διάσημο «Kitchen Lab» κατέκτησε την πρώτη θέση στις καρδιές των τηλεθεατών τη
σεζόν 20/21 με 16.6% στο σύνολο του κοινού, αλλά και 14.6% στο δυναμικό, χάρη στα νόστιμα, πρωτότυπα πιάτα του Άκη, αλλά και το μοναδικό τρόπο που έχει να τα παρουσιάζει. Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο τηλεθεατές μαγείρεψαν έστω και για 1’ μαζί με τον Άκη τα Σαββατοκύριακα της σεζόν που μας πέρασε.
Πρωτιά και στην ενημέρωση
Με σύμμαχο το δημοσιογραφικό και τεχνικό επιτελείο του σταθμού, καθώς και τα
υπερσύγχρονα μέσα παραγωγής, ο Αντώνης Σρόιτερ από Δευτέρα ως Παρασκευή και
ο Νίκος Μάνεσης το Σαββατοκύριακο παρουσιάζουν το πιο μοντέρνο δελτίο της
ελληνικής τηλεόρασης. Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, με πρωτότυπα θέματα και
live παρεμβάσεις, σε ένα καινούργιο σκηνικό με προηγμένα εφέ και σύγχρονες
γραφικές απεικονίσεις, το κεντρικό δελτίο του Alpha βρέθηκε στη κορυφή της
τηλεθέασης για το 2020 με ποσοστό 16,3% στο δυναμικό κοινό 18-54. Για 7
συνεχόμενες σεζόν το κεντρικό δελτίο του Alpha κατέχει την πρώτη θέση στο
δυναμικό κοινό 18-54 σημειώνοντας τηλεθέαση 15,1%.