Η προεκλογική περίοδος βρίσκεται σε εξέλιξη και το ένα μετα το άλλο τα κανάλια μπαίνουν στον «χορό» γεμίζοντας το πρόγραμμα με πολιτικές εκπομπές. Μετα τον Νικο Χατζηνικολαου, την Ράνια Τζιμα αλλά και τις υπόλοιπες παρουσιάστριες του Mega, τον Αντώνη Σροιτερ, τη δική της εκπομπή αναλαμβάνει και η Σία Κοσιώνη.
Η ανκοργούμαν του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Σκαι από την ερχόμενη Παρασκευή στις 21.00 θα παρουσιάζει την εκπομπή «Η Ελλάδα αποφασίζει» παρουσία πολιτικών στο στούντιο που θα αναλύουν την πολιτική επικαιρότητα με φόντο την 21η Μαΐου.