Κωνσταντίνος Ζούλας: «Διαπιστώσαμε ότι οι 66 στους 100 χρήστες που μπαίνουν στο ERTFLIX δεν μπαίνουν από την τηλεόραση»

team
team

Καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής “Στούντιο 4” βρέθηκε ο πρόεδρος της κρατικής τηλεόρασης, ο Κωνσταντίνος Ζούλας.

Μιλώντας για την έννοια της ετεροχρονισμένης θέασης της του ERTFLIX, ο Κωνσταντίνος Ζούλας θέλησε να εξηγήσει τις δηλώσεις που έκανε στη συνέντευξη τύπου της ΕΡΤ, οι οποίες παρερμηνεύτηκαν.

Αναλυτικά, ο Κωνσταντίνος Ζούλας είπε: “Η ετεροχρονισμένη θέαση είναι ένας όρος που έδωσε η Nielsen, η εταιρεία που κάνει τις μετρήσεις της τηλεθέασης. Θέλω να πω, επειδή κάποια από τα πράγματα που είπα την Τρίτη διαστρευλώθηκαν, εγώ και σε καμία περίπτωση η ΕΡΤ δεν αμφισβητούμε τις μετρήσεις της Nielsen. Είναι μία πολυεθνική εταιρεία με τεράστια τεράστια εμπειρία, ουδείς μπορεί να την αμφισβητήσει. Εγώ είπα το εξής πολύ απλό, ότι η Nielsen παίρνει στοιχεία μόνο από τις τηλεοπτικές συσκευές, τις τηλεοράσεις. Έχει 1300 μηχανάκια τα οποία γράφουν εκείνη την ώρα το κανάλι που αλλάζει ο κόσμος. Η Nielsen από τον Σεπτέμβριο και μετά δίνει και τη λεγόμενη ετεροχρονισμένη θέαση. Ας υποθέσουμε ότι αλλάζεις κανάλι και το μηχανάκι ηχογραφεί τα προγράμματα των καναλιών, με ήχο μάλιστα, όχι με εικόνα, όταν ξανακούσει τον ήχο σε δεύτερο χρόνο μετά από δυο τρεις ημέρες, το πιστώνει στο κανάλι, ότι είδε κάποιος ένα πρόγραμμά σου λίγο αργότερα απ’ όταν προβλήθηκε. Αυτό το κάνει για επτά ημέρες. Το κάνει για επτά ημέρες γιατί κυρίως από πού παρακολουθείς σε δεύτερο χρόνο ένα πρόγραμμα; Μέσα από την Cosmote, τη Nova, ή μέσα από τις υβριδικές πλατφόρμες των καναλιών. Αυτός είναι ένας πεπερασμένος χρόνος. Εμείς στο ERTFLIX είδαμε ότι η θέαση των σειρών μας διπλασιάζεται μετά τις πρώτες επτά ημέρες. Κάποιος μπορεί να δει τέσσερα επεισόδια “Κάνε ότι κοιμάσαι” μαζεμένα. Αυτό η Nielsen δεν το βλέπει, δεν μπορεί τεχνολογικά να το βλέπει. Διαπιστώσαμε ότι οι 66 στους 100 χρήστες που μπαίνουν στο ERTFLIX δεν μπαίνουν από την τηλεόραση. Το 25% μπαίνει από υπολογιστή, το 28% από κινητό, και το 13% από τάμπλετ. Αυτό σημαίνει ότι αυτό το 66% των δύο εκατομμυρίων επισκέψεων που έχουμε, η Nielsen δεν μπορεί να το δει, επειδή δεν είναι από τηλεόραση. Η Nielsen αποτυπώνει ένα μέρος του τρόπου θέασης, μόνο από την τηλεόραση”.

Σε άλλο σημείο, ο Κωνσταντίνος Ζούλας προσθέτει: “Μη γελιόμαστε, η ΕΡΤ δεν διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία στην τηλεθέαση με τους συμβατικούς όρους, διότι θα έκανε και άλλες επιλογές. Το γεγονός ότι μιλάμε σήμερα εδώ και μιλάμε, είναι χαρά μεγάλη της ΕΡΤ. Δεν καλείται να ανταγωνιστεί με ίσους όρους τα ιδιωτικά κανάλια. Δεν είναι αυτός ο ρόλος της, δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός η τηλεθέαση με τους όρους τους εμπορικούς. Θα έλεγα ότι αυτοσκοπός της είναι να προβάλλει και ένα διαφορετικό πρόγραμμα από τα ιδιωτικά κανάλια, να υπάρχει μία εναλλακτική πρόταση ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Κατά την άποψή μου δεν πρέπει να κάνει εκπτώσεις σε αυτό. Δεν λέω ότι δεν τα παρακολουθούμε τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά δεν κάνεις τα πάντα για την τηλεόραση”.

- Advertisement -

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *