Τρία χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου η Δούκισσα Νομικού και ο Δημήτρης Θεοδωρίδης, ενώ μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια έχουν γίνει διπλά γονείς. Η Δούκισσα Νομικού, συνηθίζει να μοιράζεται τις αγαπημένες της στιγμές με τους φίλους της στο Instagram, και φυσικά σήμερα επέλεξε να ανεβάσει μια φωτογραφία αγκαλιά με το σύζυγο της γράφοντας στην λεζάντα “Χρόνια μας πολλά μωρό μου.Στα 100 “.
https://www.instagram.com/p/CBQUMm1n0A-/