H πρεμιέρα του MEGA ήταν όντως Meg-άλη;

-

- Advertisment -.
- Advertisement -

To ΜΕGA επέστρεψε από χθες στις οθόνες αλλά κατάφερε να κάνει τη Meg- άλη επιστροφή που κάποιοι είχαν φανταστεί; Η αλήθεια είναι ότι το κέντρο βάρος του καναλιού έπεσε στην ενημέρωση κι εκεί είναι που σημειώθηκαν και οι μεγαλύτερες τηλεθεάσεις με την “Κοινωνία Ωρα MEGA” να μπαίνει σφήνα στον ανταγωνισμό. Επίσης, πολύ υψηλά ποσοστά πέτυχε και το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων με την Ράνια Τζίμα. Από τα χαμηλότερα ποσοστά πέτυχε η περίφημη ταινιοθήκη του MEGA που δεν κατάφερε να σταθεί σε έναν ήδη διαμορφωμένο ανταγωνισμό με πρόγραμμα και πρωτότυπες επιλογές στα υπόλοιπα κανάλια, κάτι που φαντάζει απολύτως λογικό.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι στην περίπτωση του MEGA αποφεύχθηκαν σε πολύ μεγάλο ποσοστό τα λάθη του OPEN, βλέπουμε ότι τα ποσοστά τηλεθέασης συνολικά δεν είναι αντάξια της προώθησης που έχει γίνει τις τελευταίες μέρες, αλλά και της κινητοποίησης όλου του μηχανισμού της σόουμπιζ. Δηλαδή και η καμπάνια που έγινε από τη διαφημιστική ήταν επιπέδου MEGA και τα τρέιλερ και κινητοποίηση μέσα από τα social media. Ωστόσο, οι εποχές έχουν αλλάξει… Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι το περιβάλλον των ανθρώπων που παρακολουθούν ακόμα τηλεόραση. Οι ανθρωποι των social media είναι κολλημένοι με το youtube και το διαδίκτυο. Aπό την άλλοι, οι τηλεθεατές που κρατούν ακόμα στο χέρι το τηλεκοντρόλ δεν έχουν ούτε facebook, αλλά ούτε και instagram. Αντιθέτως, δεν είναι σε θέση ακόμα να συντονιστούν με τη συχνότητα του MEGA. Παράλληλα, ο κόσμος το MEGA το έχει άμεσα συνιφασμένο στο μυαλό του μέ πρόσωπα γνωστά και αναγνωρίσιμα. Εδώ έχει γίνει μια επιλογή νέων προσώπων που δεν σχετίζονται σε καμία περίπτωση με το Μεγάλο Κανάλι- χωρίς αυτό ωστόσο να τα κάνει λιγότερα ικανά. Αλλά δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο και το γεγονός ότι το μεγαλύτερο όνομα που συμμετέχει στο κανάλι αυτή τη στιγμή είναι ο Νίκος Ευαγγελάτος, ένα πρόσωπο που κάποτε είχε ακούσει πολλά όταν τόλμησε να περάσει το κατώφλι του Μεγάλου Καναλιού. Αρα ας μην κρατούμε ακόμα πολύ ψηλά γτις σημαίες του θριάμβου. Το ΜΕGA ξεκίνησε καλά, με μια πολύ δυνατή εικόνα και μια ταινοθήκη που έχει αφήσει εποχή, αλλά σίγουρα έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του ώστε να γίνει Μeg- αλο!

Συνολική τηλεθέαση ημέρας

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

STAR 20,9%
ΑΝΤ1 15,2%
MEGA 12,6%
ΣΚΑΪ 11,4%
ALPHA 9,7%
OPEN 4,7%
ΕΡΤ1 2,4%

ΓΕΝΙΚΟ

STAR 17,4%
ΑΝΤ1 16,6%
ΣΚΑΪ 14,7%
MEGA 10%
ALPHA 9,3%
OPEN 5,2%
ΕΡΤ1 4,4%

Τηλεθέαση prime time ζώνης

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

STAR 33,6%
ΑΝΤ1 18,7%
MEGA 11,4%
ΣΚΑΪ 8,3%
ALPHA 5,5%
OPEN 2,3%
ΕΡΤ1 1,5%

ΓΕΝΙΚΟ

STAR 25,8%
ΑΝΤ1 19,6%
ΣΚΑΪ 14,7%
MEGA 8,3%
ALPHA 5,4%
ΕΡΤ1 3,3%
OPEN 2,6%

Η τηλεθέαση επί μέρους εκπομπών

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Κοινωνία ώρα Mega 21,7%
Mega Mag 14,7%
Μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων 19,6%
Live News 12,6%
Βραδινό δελτίο ειδήσεων 13,3%
Στο Παρά Πέντε 15,6%
Πενήντα Πενήντα 10,1%
Μαύρα Μεσάνυχτα 9%

ΣΥΝΟΛΟ

Κοινωνία ώρα Mega 18,6%
Mega Mag 12,9%
Μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων 15%
Live News 11%
Βραδινό δελτίο ειδήσεων 10,7%
Στο Παρά Πέντε 10,4%
Πενήντα Πενήντα 7,7%
Μαύρα Μεσάνυχτα 6,7%

 

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία άρθρα

Έκτακτη ενημερωτική εκπομπή με τον Νίκο Χατζηνικολάου

Εξαιτίας του κορονοϊού, τα κανάλια ολοένα και αλλάζουν τα προγράμματα τους κυρίως ενισχύοντας την ενημέρωση. Σε αυτό το πλαίσιο...

Masterchef4: Θα χρησιμοποιήσει ο Ιωάννης την κάρτα Ασυλίας; [ΒΙΝΤΕΟ]

Η Δοκιμασία Αποχώρησης για άλλη μια φορά έχει μια θέση για τον Ηρακλή, τον Τζον, ο οποίος βρίσκεται για ...

Ποιες θρησκευτικές σειρές θα προβάλει ο ΑΝΤ1 την Μεγάλη Εβδομάδα;

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο ΑΝΤ1 παραμένει πιστός στο πασχαλινό ραντεβού του με τις σημαντικότερες θρησκευτικές παραγωγές,...

Shopping Star: η πρόκληση της εβδομάδας

Το Shopping Star, το απόλυτο παιχνίδι μόδας, η λατρεμένη καθημερινή συνήθεια, για 4 η χρονιά επιτυχίας στην οθόνη του...
- Advertisement -
- Advertisement -

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΚΑ
Συνιστάται σε εσάς