Η Ελενα Κατρίτση επιστρέφει στην ΕΡΤ με αλλαγές. Η νέα ζώνη, οι αλλαγές στην εκπομπή και η συνεργασία με τον Γιώργο Γαβαλά

Τίνα Μεσσαροπούλου
Τίνα Μεσσαροπούλου

Σε άλλη μέρα, σε διαφορετική ώρα, αλλά και ζώνη αλλά και σε άλλο χώρο καθώς από φέτος η Ελενα Κατρίτση μπαίνει μέσα στο ολοκαίνουργιο πλατό της, κάνει πρεμιέρα σήμερα Παρασκευή στις 23.00 η εκπομπή “Προσωπικά” με τον Γιώργο Νταλάρα να της κάνει ποδαρικό.

Από φέτος, η εκπομπή για λόγους ανωτέρας βίας αφήνει προς το παρόν τα ταξίδια και μπαίνει μέσα στο πλατό. Σε ένα πλατό που έχει επιμεληθεί προσωπικά ο Γιώργος Γαβαλάς με τον οποίο η Ελενα Κατρίτση είχε ξανασυνεργαστεί την εποχή που έκανε στο MEGA το Prive. Eνα σκηνικό ιδιαίτερης αισθητικής ρίχνοντας ματιές σε εικόνες που βλέπουμε γύρω μας και οι οποίες αποτυπώνονται στους καμβάδες και μεταφέρονται στο στούντιο που γίνεται συνέχεια της καθημερινής μας ζωής.

Τι λέει ο Γιώργος Νταλάρας στην Ελενα Κατρίτση:

Στο πρόσωπό του, όλη η ιστορία του ελληνικού τραγουδιού των τελευταίων 55 χρόνων. Με την φωνή του δίνει ζωή σε ανθρώπους που σημάδεψαν το ελληνικό τραγούδι με τους στίχους, τη σύνθεση και την προσωπικότητά τους. «Είμαι ένα παιδί που ξεκίνησε χωρίς
στον ήλιο μοίρα. Είχα μια αλλόκοτη παιδική ζωή αλλά ήμουν ευτυχισμένος… Παιδάκι 7-8 χρονών έπαιρνα το λεωφορείο και πήγαινα από την Άνω Δάφνη στην Ακαδημίας, 1.20 δραχμές έκανε το εισιτήριο, δούλευα και σε ένα καφενείο. Πήγαινα τους καφέδες και τα κατάφερνα καλά. Ένα παιδάκι σβέλτο που έκανε και κόλπα με τον δίσκο. Τον γύριζα έτσι που δεν χυνόταν ο καφές και το νερό. Και μου έδιναν ένα δίφραγκο όταν το πετύχαινα».
Ο πατέρας του, πρόλαβε να τον δει φτασμένο, όμως συνέχιζε να παίζει μπουζούκι και να βγάζει πιατάκι, όπως έκαναν οι παλιοί ρεμπέτες. «Ήταν πολύ καλός μουσικός ο Λουκάς, δεν ήταν τυχαίος. Πηγαίναμε με τον αδελφό μου να παίξουμε μαζί του και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που έκανε. Του έλεγα, μπαμπά γιατί το κάνεις; Και μια φορά μου απάντησε: Πώς θα ζήσουμε παιδί μου; Και ο Βαμβακάρης ακόμη βγάζει. Η μητέρα μου ήταν μια ηρωίδα που δύσκολα ξεχνάς. Εγώ ήμουν πολύ συνδεδεμένος με εκείνη, γι΄ αυτό και έζησα μαζί της μέχρι που έγινα 33 χρονών. Είχαν αλλάξει τα πράγματα, είχε έρθει και ο Χρήστος κοντά μας όταν έφυγε από το ορφανοτροφείο. Όταν βελτιώθηκαν τα οικονομικά μας, μπόρεσα να πάρω ένα σπίτι στον αδερφό μου και άλλο ένα στη μητέρα μου για να ζήσει τα υπόλοιπα
χρόνια της. Νομίζω ότι ο καημός της ήταν ότι άλλαζα και γινόμουν πιο αυστηρός και δύσκολος. Αλλά ήταν λογικό γιατί δεν μπορούσα να τα επεξεργαστώ όλα. Ήμουν ένα κλαράκι και παρίστανα το πλατάνι…

- Advertisement -

Ο ύμνος προς τη γυναίκα του

Πρέπει να παραδεχθώ πως η Άννα θυσιάστηκε για μένα. Θυσίασε πράγματα που θα μπορούσε να κάνει. Είμαστε λίγο αντίθετοι άνθρωποι, σε όλα τα επίπεδα. Με πίστεψε και με βοήθησε πάρα πολύ. Όταν την γνώρισα ήταν ένα φωτεινό πλάσμα και αυτό με κέρδισε. Τώρα που πέρασαν όμως τα χρόνια, νομίζω ότι της άξιζε κάτι καλύτερο, ότι η Άννα είναι ένα κορίτσι που θα έπρεπε να έχει παντρευτεί έναν πρίγκιπα. Και όχι έναν αλήτη που παίζει και λίγο μπουζουκάκι».
-Θέλω να μου πεις Γιώργο, με το χέρι στην καρδιά, αν σε ενδιαφέρει ποιά εικόνα έχει ο κόσμος για σένα σήμερα και πώς θα σε θυμούνται.
«Δεν μπορώ να πω ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί νιώθω πως έχει μείνει κάτι ανεκπλήρωτο. Ο κόσμος βλέπει τον Νταλάρα σε αφίσα και του βάζει πάνω μουστάκια και γυαλιά και ξεχνάει τον άνθρωπο. Μένει στον Νταλάρα. Όχι κύριοι, εγώ είμαι πάνω από τον Νταλάρα. Ο Γιώργος. Ο Νταλάρας με αφήνει σχεδόν αδιάφορο. Με ενδιαφέρει μόνο το μουσικό του κομμάτι. Αυτό που έκανε, αυτό που κάνει, αυτό που ακόμη παλεύει. Το υπόλοιπο αν θέλετε να το μάθετε, σκύψτε, περάστε έξω από τη φωτογραφία. Κάντε μια αξονική, κάντε κάτι. Αυτό ναι, με ενδιαφέρει, όταν θα φύγω, να ξέρουν τι ήταν ο Γιώργος».

Δείτε ένα απόσπασμα από τις προετοιμασίες της εκπομπής:

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *