H μάχη του Ατζούν για να μη «σπάσει» η ρήτρα τηλεθέασης του Survivor

team
team

Με σκεπτικισμό παρακολουθούν στον ΣΚΑΪ την πορεία της τηλεθέασης του φετινού Survivor. To πρόγραμμα ξεκίνησε στις 7 Ιανουαρίου με 1.160.000 τηλεθεατές (28,6% στο σύνολο του κοινού, 24,8% στο δυναμικό κοινό 18-54), στις 8 Ιανουαρίου το παρακολούθησαν 987.000 τηλεθεατές (24,6% σύνολο, 22,2% δυναμικό) και την 3η μέρα προβολής του την Τρίτη 9 Ιανουαρίου συντονίστηκαν στη συχνότητα του ΣΚΑΪ 842.000 τηλεθεατές (24,4% στο σύνολο, 21,4% στο δυναμικό).

Αν και ο ΣΚΑΪ διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στο ημερήσιο τηλεβαρόμετρο της Nielsen αυτό δεν είναι καθόλου βέβαιο πως θα συνεχιστεί από την επόμενη εβδομάδα οπότε επιστρέφουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού οι σειρές του Mega, του ΑΝΤ1 και του Alpha καθώς και ο νέος κύκλος του «Master Chef» μέσα από τη συχνότητα του STAR.

Η συμφωνία Ατζούν Ιλίτζαλι – ΣΚΑΪ όσον αφορά στην τηλεθέαση έχει αναπροσαρμοστεί με το σημείο «κλειδί» να είναι το 15% στο δυναμικό κοινό. Εάν το ριάλιτι πέφτει κάτω από αυτό το ποσοστό τότε αυτόματα το μπάτζετ του επεισοδίου θα μειώνεται και θα συρρικνώνεται το κέρδος του Τούρκου παραγωγού. Αντίθετα από 20% και πάνω το κόστος αυξάνεται προς όφελος της Acun Medya.

Ανεξαρτήτως τηλεθέασης, η Acun Medya έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση της δωροθεσίας κατά τη διάρκεια του προγράμματος (τα έπαθλα φαγητού, τα προϊόντα που τοποθετούνται την ώρα προβολής κτλ). Θα δοθεί σκληρή «μάχη» για να μην πέσει ο ημερήσιος μέσος όρος του ριάλιτι κάτω του 15% στα εμπορικά κοινά, ενώ η πρώτη «μάχη» για τα σπόϊλερ φαίνεται πως σε κάποιες περιπτώσεις χάθηκε και αυτό έχει ήδη προκαλέσει εκνευρισμό σε Αθήνα, Κωνσταντινούπολη και Άγιο Δομίνικο.

- Advertisement -

Πάντως, πληροφορίες που θέλουν τους εργαζόμενους στο ριάλιτι επιβίωσης να κλήθηκαν να παραδώσουν τους κωδικούς τους σε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αληθεύουν σε καμία περίπτωση. Η επόμενη εβδομάδα θα είναι κρίσιμη και θα παρθούν και οι αποφάσεις για τις εισόδους των νέων παικτών.

Πηγή: reader.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *