Το GNTM επιστρέφει στο Star πιο σύγχρονο, πιο απαιτητικό και πιο fashion από ποτέ.
Στην παρέα προστίθεται φέτος η Μπέττυ Μαγγίρα, φέρνοντας τη δική της ξεχωριστή ενέργεια στην κριτική επιτροπή.
Δείτε εδώ το σχετικό απόσπασμα για την ανακοίνωση του GNTM, που προβλήθηκε στην εκπομπή Breakfast@Star:
- Advertisement -
Δείτε το trailer συμμετοχών: