Πένθιμα σημαίνουν οι καμπάνες στον ΑΝΤ1 μετά την πρεμιέρα του “Νοmads”! Μπορεί το φετινό ριάλιτι περιπέτειας να είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το περσινό από τεχνικής άποψης αλλά φαίνεται ότι τους τηλεθεατές τους αφήνει παγερά αδιάφορους και μαζί με αυτούς και εμένα που ποτέ δεν ήμουν φαν τέτοιων παιχνιδιών. Το εν λόγω παιχνίδι χολαίνει σε δυο βασικά πράγματα: στην επιλογή των παικτών που παίζει να είναι η χειρότερη που έχει γίνει ποτέ αλλά και στην παρουσίαση. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου πρέπει να τρίβει τα χέρια του για το αποτέλεσμα, καθώς αν θυμάστε καλά τον έβγαλαν γιατί θεώρησαν ότι ένας νεώτερος παρουσιαστής θα έδινε νέα ώθηση στο παιχνίδι και θα προσέλκυε το περιβόητο νεανικό κοινό. Ούτε το ένα έγινε, ούτε το άλλο μέχρι στιγμής. Ναι μεν το δίδυμο των παρουσιαστών είναι καλά κουρδισμένο στον κοινό σχολιασμό των αγωνισμάτων αλλά ο Σάββας Πούμπουρας είναι πολύ υποτωνικός. Αφήστε που δεν ξέρω κατά πόσο ο κόσμος έχει πλέον όρεξη να παρακολουθεί τέτοιου είδους παιχνίδια, ειδικά όταν οι ίδιοι παρουσιαστές σου δίνουν την αίσθηση ότι βαριούνται.
PING Ωστόσο, ο ΑΝΤ1 έχει στηρίξει ένα ολόκληρο πρόγραμμα στο “Nomads”. Μάλιστα, ακόμα και οι πρόσφατες αλλαγές στον προγραμματισμό σε “Εγκλημα & πάθος” και “Κάνε γονείς να δεις καλό” έγιναν με βάση το εν λόγω παιχνίδι θεωρώντας ότι τοποθετώντας τις σειρές μετά θα επωφελούνταν από το lead in. Αλλά με μέσο όρο 12% και 14% τι lead in να πάρεις και πόσο μπορείς να επωφεληθείς από αυτό; Επιπλεόν, μην ξεχνάμε ότι ο ΑΝΤ1 έχει δημιουργήσει φέτος ένα over budget πρόγραμμα, κάτι που σε συνδυασμό με την περσινή αποτυχημένη σεζόν που επίσης ήταν του ίδιου οικονομικού επιπέδου συνιστά έναν εκρηκτικό συνδυασμό που μπορεί να αποβεί μοιραίος για το κανάλι. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που προέρχονται από ανώτατα στελέχη του καναλιού, η αποτυχία του “Nomads” είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε απολύσεις στο κανάλι και το κομμάτι που θα κληθεί να πληρώσει τον λογαριασμό είναι η ενημέρωση κι όχι η ψυχαγωγία.
- Advertisement -
PONG Είχαν δεν είχαν στο πρώην Epsilon TV νυν Open TV έφεραν το λογότυπο στα χρώματα του ΠΑΟΚ. Ελπίζω να μην ισχύσει το ίδιο τελικά και στους παρουσιαστές και είναι ντυμένοι όλοι σαν σκάκι ή σαν την εντεκάδα της Θεσσαλονικιώτικης ομάδας. Πάντως, μαθαίνω ότι στα media shops πέραν του προγράμματός τους οι ταινίες που έχουν συμπεριλάβει είναι ταινίες που αυτή τη στιγμή δεν έχουν στη διάθεσή τους. Για παράδειγμα, ο “Τιτανικός” που πουλάνε στους διαφημιστές ανήκει μέχρι το 2021 στο STAR.
PING Κάποιος θέλει να εκδικηθεί φέτος την Τατιάνα Στεφανίδου. Ξεκινώ από τη στυλίστριά της που πρέπει να τη μισεί πολύ και τη ντύνει σαν τη θείτσα και κατά δεύτερον στην παραγωγή της που δεν της συνέστησε ότι πρέπει να αλλάξει κάτι στο σκηνικό και στο στήσιμο του πλατό για να μην παθαίνει σύγχυση ο τηλεθεατής για το ποιο κανάλι παρακολουθεί. PONG Στον ΣΚΑΪ εθεάθη πριν από καμία δεκαριά μέρες ο Φίλιππος Βρυώνης δημιουργώντας αναταραχή στο κανάλι και ποικίλα ερωτηματικά. Ο λόγος ήταν η συχνότητα του EXTRA 3 καθώς ο Γιάννης Αλαφούζος ψάχνει απεγνωσμένα κανάλια για να βγάλει στον αέρα τον φιλόδοξο 24ώρο ΣΚΑΪ.