Για δεύτερη φορά μαμά έγινε η Δούκισσα Νομικού πριν λίγες ημέρες, όπου έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Το όμορφο μοντέλο και παρουσιάστρια, που έχει δηλώσει πολλές φορές πως μεγάλη της επιθυμία είναι να αποκτήσει πολλά παιδιά, φαίνεται να βιώνει την καλύτερη περίοδο της ζωής της.
Η ίδια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, θέλησε να μοιραστεί την χαρά της με το πιστό κοινό της, δημοσιεύοντας φωτογραφία με τα βραχιολάκια του μαιευτηρίου, αλλά και την πρώτη φωτογραφία που δείχνει τη νεογέννητη κόρη της μαζί με τον γιο της Σάββα, γράφοντας ένα πολύ τρυφερό μήνυμα θέλοντας έτσι να ευχαριστήσει δημόσια τόσο τον σύζυγο της Δημήτρη Θεοδωρίδη, όσο και τον γιατρό, τη μαία και το μαιευτήριο της.
https://www.instagram.com/p/B3Ex6QIn75C/
