Χωρίς μεσημεριανά δελτία αύριο τα κανάλια

Τίνα Μεσσαροπούλου
Τίνα Μεσσαροπούλου
ΚΑΝΑΛΙΑ

Χωρίς δημοσιογράφους, ενημερωτικές εκπομπές και μεσημβρινά δελτία ειδήσεων θα μείνουν αύριο τα κανάλια. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την 4η ετήσια γενική συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ και την 4ωρη στάση εργασίας που προκήρυξαν οι ενώσεις: ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ, ΕΠΗΕΑ, ΕΤΗΠΤΑ, ΕΤΕΡ, ΕΦΕ, Ε.Ε.ΕΡΤ, ΠΑ.ΣΥ.ΜΗ.ΤΕ, Π.ΣΥ.Π.ΕΡΤ., ΠΑ.ΣΥ.ΠΑ.ΤΕ.ΚΑΛ., Πανελλήνιο Σωματείο Σκηνοθετών & Διευθυντών Παραγωγής ΜΜΕ και το «Σωματείο Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών & Χορωδίας ΕΡΤ Α.Ε.»  (Σ.Ε.Κ.Ο.Χ.ΕΡΤ) προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν τα μέλη τους.

Η στάση εργασίας θα ξεκινήσει αύριο (1η Νοεμβρίου) στις 11 και θα ολοκληρωθεί στις 15.00.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *