Αυτά είναι τα προγράμματα που χάρισαν την πρώτη θέση στον Alpha τον Νοέμβριο

-

- Advertisment -.
- Advertisement -

Τόσο η μυθοπλασία όσο και η ψυχαγωγία ανέδειξε νικητή τον Alpha τον μήνα Νοέμβριο αφού πολλά από τα προγράμματα του καναλιού φιγουράρουν στην πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, ο το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” συνέχισε αήττητο την πορεία του στη ζώνη μετάδοσής του, καταγράφοντας 24,4% στο Σύνολο κοινού ενώ  σε επιμέρους κοινό άγγιξε το 33,6%, πετυχαίνοντας υπερδιπλάσιο σκορ από το δεύτερο κανάλι (ΣΚΑΪ 15,7%, OPEN 10,8%, ANT1 10,6%, STAR 4,8%). Στο Δυναμικό κοινό 18-54, κατέγραψε 24,8% και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό κατά 13 μονάδες (OPEN 11,8%, STAR 11,7%, ΣΚΑΪ 9%, ANT1 7,1%). Αξίζει να σημειωθεί  ότι 1.346.000  τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1’.

Η Ναταλία Γερμανού στην μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακο με το “Καλύτερα δε γίνεται” ήλθε πρώτη στο Σύνολο κοινού με ποσοστό 16,8%  αλλά και στο Δυναμικό κοινό 18-54 με 16,2%. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν 1.705.000 τηλεθεατές έστω για 1’. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 23,9%, 5,2 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΪ 18,7%, ANT1 11,5%, STAR 9%, OPEN 3,8%).

Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» το 17,1% στο Σύνολο κοινού και το 15,6% στο Δυναμικό κοινό 18-54.  Σε επιμέρους κοινό το «Kitchen Lab» έφτασε το 23,3% αφήνοντας πίσω ον ανταγωνισμό κατά 8,3 μονάδες (ΣΚΑΪ 15%, STAR 10%, ANT1 9,6%, OPEN 8,2%), ενώ 1.096.000 τηλεθεατές δοκίμασαν τις γευστικές προτάσεις του Άκη έστω για 1’. 

1.267.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν  το «Έλα στη θέση μου» έστω για 1’ λεπτό τον Νοέμβριο. Η κωμική σειρά του Alpha βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, σημειώνοντας  μέσο όρο σε σύνολο κοινού 18%. Και στο Δυναμικό κοινό 18-54  ήλθε πρώτη με 17,6% (STAR 16,7%, ANT1 13,1%, ΣΚΑΪ 12,2%, OPEN 7%), ενώ στις γυναίκες ηλικίας 45-64 σημείωσε 22,8% αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 6 μονάδες (STAR 16,8%, ANT1 16,2%, ΣΚΑΪ 16%, OPEN 6,7%).

Ελα-στη-θέση-μου

Χαμόγελα και… happy διάθεση μοίρασε το «Happy day»  τον Νοέμβριο κερδίζοντας την πρωτιά στο Δυναμικό κοινό 18-54  με 17,8% (ANT1 17,0% – STAR 16,8%- SKAI 13,4%- OPEN  9,1%).  Η πιο happy παρέα του πρωινού χτύπησε 32,1% στις γυναίκες ηλικίας 15-24, τριπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τον οποίο άφησε πίσω κατά 24,1 μονάδες  (STAR 8%, ΑΝΤ1 5,3%, ΣΚΑΪ 4,1%, OPEN 1,2%).

 Ο «Οδηγός καλής ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη έκοψε πρώτος το νήμα στο Δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 17% (ΣΚΑΪ 14,8%, STAR 11,2%, OPEN 11,2%, ANT1 11%). Οι γυναίκες ηλικίας 18-54, για άλλον έναν μήνα, έδειξαν την προτίμησή τους στην εκπομπή αφού της χάρισαν ποσοστό που άγγιξε το 22,1%, 8,4 μονάδες μπροστά από το δεύτερο κανάλι (ΣΚΑΪ 13,7%, STAR 12,6%, ANT1 11%- OPEN 9,2%).

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία άρθρα

Η Κάτια Ζυγούλη στην ΕΡΤ. Το παρασκήνιο της πρότασης και το πρόσωπο κλειδί

Πέρα από το δικό της κανάλι στο Youtube φαίνεται πως η Κάτια Ζυγούλη θέλει να ασχοληθεί περισσότερο με την...

H επίσημη ανακοίνωση του ΣΚΑΙ για Κανάκη

Όπως σας ενημερώσαμε εδώ στο tinasmess η πληρεξούσια δικηγόρος του Αντώνη Κανάκη,κυρία Χριστίνα Παναγουλέα, με επίσημη ανακοίνωση της επιβεβαίωσε...

To Copa del Rei απόψε στο OPEN!

Το παιχνίδι της ζωής τους! Κόντρα σε έναν γαλαξία αστέρων, η ταπεινή Ίμπιζα κυνηγάει το όνειρό της. Και η...

Κανάκης και ΣΚΑΪ θα τα πουν στα δικαστήρια

Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης του ΣΚΑΪ για τον Αντώνη Κανάκη και τους Ράδιο Αρβύλα η δικηγόρος του παρουσιαστή...
- Advertisement -
- Advertisement -

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΚΑ
Συνιστάται σε εσάς