Διανύουμε μια μακροχρόνια προεκλογική περίοδο κι όπως είναι φυσιολογικό η ενημέρωση έχει εξέχουσα θέση στην καρδιά των τηλεθεατών, ειδικά όσο πλησιάζουμε στην τηλεική ευθεία. Κι επειδή ενημερωτικές εκπομπές δεν έχουν μείνει πολλές ελέω κρίσης, υπάρχουν δελτία ειδήσεων που αντικατοπτρίζουν την εικόνα αυτή.

Χθες, μάλιστα, ήταν μια ιδιαίτερη μέρα κι αυτό γιατί ο ALPHA που μας είχε συνηθίσει σε πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης έχασε αρκετούς πόντους και η ελληνική σειρά του ΑΝΤ1 ήταν προφανώς αυτή που ανέκοψε τη φόρα του. Κι αυτό γιατί το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA έκανε μέσο όρο στο σύνολο 20,4%, ενώ την ίδια στιγμή η καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 “Γυναίκα χωρίς όνομα” έκανε 16,9% και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN μόλις 5,8%. Στο νεανικό κοινό, ο Αντώνης Σρόιτερ έκανε μέσο όρο 17,8%, η σειρά του ΑΝΤ1 23,3% και οι ειδήσεις με την Ελλη Στάη 5,8%. Οσο για το κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου που παίζει εμβόλιμα ανάμεσα σε ALPHA, OPEN αλλά και STAR, ΣΚΑΪ έκανε μέσο όρο 19,8% στο σύνολο και 19,6% στο νεανικό κοινό.

Τέλος στη μάχη των 8 ανάμεσα σε STAR και ΣΚΑΪ, το πρώτο δελτίο με τη Μάρα Ζαχαρέα έκανε μέσο όρο 16,1% στο σύνολο και 16% στο νεανικό, ενώ του ΣΚΑΪ με τη Σία Κοσιώνη έκανε 15% και 11,3% στο νεανικό κοινό, αποδεικνύοντας ότι η ενημέρωση του ΣΚΑΪ ανήκει πατροπαράδοτα στο σύνολο του κοινού κι όχι στο δυναμικό κοινό.