Ο Γιώργος Λάνθιμος δημιουργεί μια διαφημιστική καμπάνια όλο νόημα για τον οίκο Gucci

Ευάννα Ζουμπούρογλου
Ευάννα Ζουμπούρογλου

O Γιώργος Λάνθιμος συνεχίζει τη συνεργασία του με την Gucci, καθώς ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια της νέας κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020 για τον διάσημο οίκο μόδας. Πρόσφατα είχε δημιουργήσει την συλλεκτική φωτογραφική έκδοση “Ωοτοκία” για τον οίκο Gucci.

Ο Έλληνας σκηνοθέτης, δημιούργησε το βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστούν μοντέλα και άλογα, συνήθως σε τριάδες δηλαδή δύο μοντέλα και ένα άλογο καθώς και τις φωτογραφίες. Γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες και στο διάσημο ξενοδοχείο Chateau Marmont, όπου τα μοντέλα πόζαραν στον φακό αγκαλιά με τα άλογα προωθώντας παράλληλα τις δημιουργίες του οίκου Gucci. Μάλιστα, ο οίκος μόδας, εξέδωσε ένα αινιγματικό δελτίο Τύπου στο οποίο αναφέρεται στη δύναμη τις τριπλέτας  (δύο μοντέλα κι ένα άλογο) “μην υποτιμάτε ποτέ την ισχύ της”, ενώ θέτει ερωτήματα όπως τι είναι τα άλογα στη φωτογραφία;Μέλος της οικογένειας; Κάτι σαν κατοικίδιο; Έχει θεραπευτική ιδιότητα; Μια μυθολογική μετεμψύχωση μιας θεότητας του έρωτα; Μια αναφορά στην καταγωγή του οίκου και τη σύνδεση με την ιππασία;

- Advertisement -

Ο πολυβραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης θέλησε να μεταφέρει το μήνυμα της ελευθερίας, επιλέγοντας τα άλογα, που είναι σύμβολα της ελευθερίας.

Δείτε το βίντεο:

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *